Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, GEMPORT Gemlik Anadolu Lisesi 11 ve 12. Sınıf öğrencilerini iftarda ağırladı. Lise öğrencileriyle okul salonunda buluşan Refik Yılmaz, Ramazan-ı Şeriflerini kutladığı öğrencilere bir de müjde verdi. Gemlik Belediyesi Mimar ve Mühendisleri ile birlikte çalışarak, okulun spor salonu projesini hazırladıklarını kaydeden Refik Yılmaz, “İnşallah spor salonunuzu 11. Sınıf öğrencileri mezun olmadan yetiştireceğiz” diye konuştu. Belediye Başkan …
