Mustafakemalpaşa’da 8 Mart Dünya Kadınlar Günü düzenlenen törenle kutlandı. Törene; Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Kanar, Başkan Yardımcıları ve belediyenin kadın birim müdürleri katıldı. Cumhurluk alanında Atatürk anıtına çelek sunumu, Saygı Duruşu ve İstiklal Marşının okunmasının ardından konuşma yapan Başkan Mehmet Kanar, 8 Mart’ın dayanışmanın, dostluğun, kardeşliğin günü olduğunu söyledi. ‘Kadınlar geleceğe ışık tutuyor’ Belediye Başkanı Mehmet Kanar, “Kadın toplumun içindeyse …
