Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Yeni Malatyaspor karşısında alınan 8-0’lık galibiyet sonrası Bursaspor’u tebrik ederek camiaya umut dolu mesajlar verdi. Nesine 2. Lig’in ilk haftasında deplasmanda Yeni Malatyaspor’u tam 8-0 mağlup eden yeşil-beyazlılar, taraftarına unutulmaz bir başlangıç yaşattı. Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, deplasmanda alınan 8-0’lık Yeni Malatyaspor galibiyeti sonrası Bursaspor’a tebrik mesajı yayımladı. Mesajda şu cümlelere yer verdi; “Tebrikler Bursaspor’um! Sezonun …
