Home GÜNCEL 2 Bin lirasını bankamatikte unuttu

2 Bin lirasını bankamatikte unuttu

- Guncellenme Tarihi: 25 Temmuz 2015 12:48
1 min read
2 Bin lirasını bankamatikte unuttu için yorumlar kapalı
0

Bursa’nın İnegöl ilçesinde, banka hesabından para çekmek isteyen bir kişi, ihtiyacı olan 2 bin lirayı bankamatikte unuttu.
Olay, Bursa’nın İnegöl ilçesi Osmaniye Mahallesi’nden meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, M.C., ihtiyacı için banka hesabındaki parayı çekmeye gitti. Bankamatik kartı ile bilgilerini girdikten sonra 2 bin lira çekmek istedi. İşlemin sonunda kartını alarak bankamatikten ayrılan M.C., 2 bin lirayı unuttuğunu fark etti. Polis merkezine giden M.C., güvenlik kameralarından parasını alan kişinin yakalanmasını istedi. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

Kaynak:Hürriyet.com

Load More Related Articles
Load More By admin
Load More In GÜNCEL
Comments are closed.

Benzer Haberler

İnegöl’de 2 Noktada Dere Islah Çalışmaları Devam Ediyor

İnegöl Belediyesi ile Devlet Su İşleri Bursa 1. Bölge Müdürlüğü iş birliğinde yürütülen de…