Home GÜNCEL Büyükşehir, Muharrem Ayının Bereketini Vatandaşlarla Paylaşıyor

Büyükşehir, Muharrem Ayının Bereketini Vatandaşlarla Paylaşıyor

- Guncellenme Tarihi: 26 Haziran 2026 09:38
2 min read
Büyükşehir, Muharrem Ayının Bereketini Vatandaşlarla Paylaşıyor için yorumlar kapalı
0

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Hicri takvime göre yılın birinci ayı kabul edilen Muharrem ayı vesilesiyle 17 ilçede 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikramında bulunuyor. Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçlayan etkinlik, 25 Haziran-15 Temmuz tarihleri arasında devam edecek.

Aşure dağıtımlarının ilk gününde 3 farklı ilçede 5 farklı noktada kazanlar kuruldu. Emirsultan Meydanı, Mihraplı Camii, İnegöl Alanyurt Meydanı, Ulu Cami ve 15 Temmuz Demokrasi Meydanı’ndaki aşure dağıtımlarını Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekilleri Sinan Kahraman, Numan Çakır, Osman Şahin ve Kevser Öztürk gerçekleştirdi.

Program kapsamında aşure ikramları Karacabey Pazar Alanı, Orhangazi İlçe Meydanı, Yıldırım Arabayatağı Pazar Alanı, Görükle Köyiçi Meydanı, Kestel İlçe Meydanı, İnegöl Akhisar Meydanı, Orhaneli Çarşı Meydanı, Harmancık Merkez Camii Meydanı, Gürsu Pazar Alanı, Keles Meydanı, Gemlik Sahili, Teleferik Meydanı, Mudanya BUDO yanı sahil girişi, Şirinevler Pazar Alanı, Mustafakemalpaşa Adnan Menderes Meydanı, Beşevler Pazar Alanı, Büyükorhan Meydanı, İhsaniye Pazar Alanı, İznik Pazar Alanı, Yenişehir Meydanı ve Demirtaş Meydanı ile devam edecek.

Muharrem ayının manevi atmosferini ve paylaşma geleneğini yaşatmayı amaçlayan aşure dağıtımları, 15 Temmuz Çarşamba günü Ulu Cami önü ve 15 Temmuz Demokrasi Meydanı’nda gerçekleştirilecek ikramlarla sona erecek.

Load More Related Articles
Load More By admin
Load More In GÜNCEL
Comments are closed.

Benzer Haberler

İnegöl’de 2 Noktada Dere Islah Çalışmaları Devam Ediyor

İnegöl Belediyesi ile Devlet Su İşleri Bursa 1. Bölge Müdürlüğü iş birliğinde yürütülen de…